You do not talk about

Det är oklart vem du försöker förstöra (förgöra) med dina tankar,
oövervinneliga, absoluta (alkoholhaltiga) känslor,
och det är med allra största osäkerhet jag kliver in i moln av eufori.
Det är någon form av krig (risk) du aldrig spelat ut, 
det är någon slags fight (club) du inte fick vinna,
fick nämna, fick blöda, det är oklart. 
 
Jag tror att det är någon annan du vill förgöra (förstöra),
bröder och systrar samlas för att tukta oss, sukta dig,
det tar en millisekund och en mikropartikel av dina definitiva känslor 
innan jag ifrägasätter hela mitt värde, fruktar mig.
Mig är revolver, ReVoLveR, och jag,
jag gråter av andra anledningar nu, än den kvällen i mitten.

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Men milda makter va bra jag dör ca.

Svar: milda tusen tack.
PNEUMA

2013-02-21 @ 17:58:53
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så vackert. ÅH. ♥

Svar: tack, åh.
PNEUMA

2013-02-24 @ 14:12:36
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0